3Ds Max için V-Ray 3.6 Özellikleri


Hibrit Render Alma
V-Ray GPU CUDA, mevcut tüm donanımlardan yararlanmak için artık hem GPU hem de CPU’dan render alıyor.


NVIDIA NVLink
NVLink ile uyumlu ekran kartları arasında paylaşımlı GPU belleğini destekler.


Tam Işık Seçenekli Select Render Element
Artık yapım sonrası hassas ışık miksajı için global aydınlatma (GI), yansıma ve ışık kırılmalarını tamamen destekliyor.


Cryptomatte 
Otomatik olarak transparanlık, alan derinliği ve hareket izi destekli ID matları oluşturun.



V-RAY 3.5 İLE GELEN YENİLİKLER


Uyarlanabilir Işıklandırma
Yeni algoritma sayesinde çok ışıklı manzaralar render alma hızında önemli ölçüde artış.


Geliştirilmiş V-Ray GPU Render Alma
Önemli derecede hız artışı sağlandı ve istek üzerine "mip-mapping" de dahil olmak üzere yeni ana özellikler eklendi.


V-Ray IPR
Tamamen interaktif üretim render alma.


Devam Ettirilebilir Render Alma
Render alma sürecinizi istediğiniz zaman durdurun ve kaldığınız yerden devam edin.


Parlak Fresnel
Yeni, fiziksel olarak hatasız yansıma modeli.


Canlı Sanal Gerçeklik Render Alma
V-Ray GPU ile interaktif bir şekilde Oculus Rift ve HTC Vive’ye render alın.


V-Ray Manzara Nodu
Herhangi bir V-Ray uygulamasında oluşturulmuş tamamlanmış manzara dosyalarını içeri aktarın ve render alın.


İnteraktif Lens Efektleri
Render yaparken aktif edilip ayarlanabilen GPU ile hızlandırılmış kamaşma ve ışık buğulanması efektleri.


AlSurface Materyalleri
Anders Langlands tarafından oluşturulan genel amaçlı gölgelendirici, yerleşik  yüzeyaltı saçılma (SSS) kontrolleri içerir; deri için popülerdir.


MDL Materyalleri
NVIDIA’nın Materyal Tanımlama Dili ile oluşturulmuş fiziksel temelli materyalleri içeri aktarın ve render alın.

ANA ÖZELLİKLER


Yüksek Optimizasyonlu CPU Render Alma
V-Ray’in uyarlanabilir ışın izleme teknolojisi ile yüksek kaliteli, yüksek çözünürlüklü görüntüleri ve animasyonlar render alın. V-Ray, fotogerçek aydınlatma, materyaller ve kameraları hesaplamak için fiziksel olarak doğru metodlar kullanır. V-Ray, azami renderlama hızı için birden çok makinedeki tüm işlemci çekirdeklerini kullanmak için optimize edilmiştir.


Aşırı hızlı GPU render alma
GPU’ların gücü ile manzaralarınızın görüntüsünün gerçek zamanlı olarak ince ayarlarını yapın. Viewport’ta interaktif olarak materyaller inşa edin, kameralar yapılandırın ve ışıkları ayarlayın. Son görüntüleri render almak için hazır olduğunuzda Üretim Modu’na geçin.

Değişiklik Temelli Uyarlanabilir Renk Dağıtıcı (Sampler)
Gelişmiş karıncalanma (noise) tespitiyle daha temiz renderlar elde edin.


Otomatik Sampling
Işıkların ve materyalerin otomatik dağıtımı sayesinde (sampling) zamandan tasarruf edin.


Global Aydınlatma
Global aydınlatma (GI) tercihlerinden birini seçin – kesin, yaklaşık ya da ikisinin karışımı.


V-Ray Denoiser
Otomatik olarak karıncalanmayı (noise) kaldırır ve render alma süresini %50’ye kadar kısaltır.


Hassas Işıklar
Her tür doğal, yapay ya da görüntü temelli ışıklandırmayı simüle edin. Bölge ılıkları, güneş & gökyüzü ve IES ışıkları ile sanatsal ve yanlışsız renderlar alabilirsiniz.


Yeni Gökyüzü Modeli & Atmosferik Perspektif
Gerçekçi atmosferik derinlik ile doğal görünümlü gökyüzleri simüle edin.


Fotogerçekçi kameralar
Fotoğrafçı gibi çalışın. Gerçek dünya kamera kontrolleri sayesinde detaylı alan derinliğine ve sinematik hareket izine sahip görüntüler elde edebilirsiniz.

VR & Özel Kameralar
Projenizi sanal gerçeklikte deneyimleyin. 6x1 ve küresel stereo kamera tipleriyle Samsung Gear VR gibi popüler VR başlıkları için içerik üretin.


VRscans Material Kütüphanesi Desteği
400’den fazla taranmış materyal. Doğrudan V-Ray’de içeri aktarın ve render alın.


Fiziksel Temelli Materyaller
Her türde fiziksel materyal yaratın. Çok katmanlı araba boyasından tutun hassas yüzeyaltı saçılmaya (SSS) kadar aklınıza gelebilecek her türlü materyali üretebilirsiniz.


Hafıza Konusunda Verimli Dokular
MARI, Mudbox ve Zbrush gibi favori uygulamalarınızda üretime hazır, çoklu çözünürlüklü döşeme dokularla (tiled texture) çalışın.


Üç Düzlemsel Kaplama (Triplanar Mapping)
UV’ler olmadan hızlıca kusursuz dokular kullanın.


Yuvarlatılmış Köşeler
İlave modelleme gerekmeden render süresinde tamamen pürüzsüz köşeler oluşturun.


Özel Geometri
Render zamanlı booleanlarla sonsuz düzlem, metaball, izoyüzeyler, parçacıklar ve nesne cutawayleri gibi eşsiz geometriler oluşturun.


Render zamanlı booleanlı  Clipper
Herhangi bir "mesh" nesnesi kullanarak karmaşık kesitler oluşturun.


Dinamik geometri
Proxy nesneler ile devasa manzaralar render alın. V-Ray proxyleri verimli bir şekilde karmaşık manzara geometrilerinin yerini alır ve sadece render zamanında yüklenir.

Saç & kürk
Işık titremesi yaşamadan gerçekçi tüy ve saçar render alın. V-Ray prosedürel kürk, optimize edilmiş saç gölgelendiricileri (shader) içerir ve 3Ds Max Hair&Fur, HairFarm ve Ornatrix desteklidir.


Oylumlar (Volumes)
Işığa doğru ve gerçekçi tepki veren sis, duman ve atmosferik efektler render alabilirsiniz. Hodini, FumeFX ve PhoenixFD’den volume grid önbellekleri aktarınız.


Render Elements
37 eşsiz güzellik, utility, ve mat geçişler (passes) birleştirme için render alınmış görüntüleriniz üzerinde daha çok kontrol sahibi olmanızı sağlar.


DEĞİŞİKLİK TEMELLİ UYARLANABİLİR RENK DAĞITICI (SAMPLER)
Gelişmiş karıncalanma (noise) tespitiyle daha temiz renderlar elde edebilirsiniz.


OTOMATİK SAMPLING
Işıkların ve materyalerin otomatik dağıtımı sayesinde (sampling) zamandan tasarruf edebilirsiniz.


V-RAY DENOISER
Otomatik olarak karıncalanmayı (noise) kaldırır ve render alma süresini %50’ye kadar kısaltır.


YENİ GÖKYÜZÜ MODELİ & ATMOSFERİK PERSPEKTİF
Gerçekçi atmosferik derinlik ile doğal görünümlü gökyüzleri simüle edebilirsiniz.


VR & ÖZEL KAMERALAR
Projenizi sanal gerçeklikte deneyimleyebilirsiniz. 6x1 ve küresel (spherical) stereo kamera tipleriyle Samsung Gear VR gibi popüler VR başlıkları için içerik üretebilirsiniz.



ÜÇ DÜZLEMSEL KAPLAMA (TRIPLANAR MAPPING)
UV’ler olmadan hızlıca kusursuz dokular kullanın.


YUVARLATILMIŞ KÖŞELER
İlave modelleme gerekmeden render süresinde tamamen pürüzsüz köşeler oluşturabilirsiniz.


ÖZEL GEOMETRİ
Render zamanlı booleanlarla sonsuz düzlem, metaball, izoyüzeyler, parçacıklar ve nesne kesitleri gibi eşsiz geometriler oluşturabilirsiniz.


RENDER ZAMANLI BOOLEANLI  CLIPPER
Herhangi bir "mesh" nesnesi kullanarak karmaşık kesitler oluşturabilirsiniz.

MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

W 0 (850) 277 0 277 (WhatsApp)

BİZİ TAKİP EDİN