Bakım Anlaşmasından Aboneliğe Geçiş

Şimdi aboneliğe geçiş yapmanın tam zamanı

Sizin için en önemli yazılımda indirimli fiyatı güvence altına alın.



Aboneliğe geçiş yapmak için özel bir tekliften yararlanabilirsiniz.

Yenileme zamanı geldiğinde; bakım anlaşması yenilemesiyle aynı maliyette olan aboneliğe geçiş yapabilirsiniz. Veya özel bir fiyata sektörel çözüm paketlerinden birine geçiş yapmayı seçebilirsiniz.

Yenileme yapmaya devam ettiğiniz sürece, bakım anlaşması yenileme fiyatının altında ve yeni bir abonelik satın alma maliyetinin çok daha altında olacak olan özel fiyattan faydalanabileceksiniz.

Abonelik avantajları hakkında daha fazla bilgi edinin.

Geçiş yapmaya hazır değil misiniz? Sizin için her şeyi düşündük.

Aboneliğe geçiş yapma zamanlaması şu an size uymuyorsa, önümüzdeki yıl veya bir sonraki yıl geçiş yapabilir ya da hiç geçiş yapmayarak bakım anlaşmasında kalmayı tercih edebilirsiniz.

Yenileme tarihiniz yaklaşırken, işletmeniz ve sizin için en uygun kararı alabilmeniz açısından iş ortağınızla veya bizimle mutlaka bu seçenekler hakkında iletişime geçmenizi öneririz.

Sorularınız mı var?

S: Bu tekliften nasıl yararlanabilirim?
C: Bakım anlaşmanızı yenileme zamanı geldiğinde 3 seçeneğe sahip olursunuz:

  • Bakım anlaşmasındaki uygun tekil ürününüzden aynı ürünün aboneliğine geçiş yapma
  • Bakım anlaşmasındaki uygun tekil ürün veya paketinizden sektörel çözüm paketi aboneliğine geçiş yapma
  • Bakım anlaşmanızı bir yıllığına yenileme

Bir iş ortağınız varsa sizinle seçenekleriniz üzerinden geçebilir ve geçiş yapmanıza yardımcı olabilirler. İş ortağınız yoksa formu doldurarak sizinle iletişime geçmemize izin vermenizi rica ederiz.

S: Bakım anlaşmasından aboneliğe şimdi geçiş yapmanın avantajları nelerdir?

C: Geçiş ücretlerinde 2018'de %5'lik ve 2019'da bir %5'lik daha artış olacağından, ne kadar erken geçiş yaparsanız maliyet sizin açınızdan o kadar azalır. Ayrıca, aboneliğe geçiş yapmak size şunları sağlar:

  • Abonelik maliyetini yıllık olarak projelere ücretlendirme kolaylığı;
  • Ne zaman kullanacağınıza kendiniz karar verebileceğiniz, sık sık yayınlanan ürün güncellemeleri;
  • Daha hızlı etkileşim için “arama planlama” gibi daha elverişli destek seçenekleri;
  • Abonelik kapsamındaki ürünleri standartlaştırırken daha kolay yazılım yönetimi;

S: Aboneliğe geçiş yaptıktan sonra, bakım anlaşmasındayken kullandığım yazılımın aynı sürümünü kullanmaya devam edebilir miyim?

C: Evet, çoğu durumda, bakım anlaşmasındayken indirip etkinleştirdiğiniz yazılım sürümlerini kullanmaya* devam edebilirsiniz. Bu sürümler artık abonelik haklarınızın bir parçası haline gelir. Ayrıca, Abonelik Öncesi Sürüm Uygunluk Listesi'ne göre abonelik öncesi sürümlere erişebilirsiniz.

* Belirli koşul ve sınırlamalara uygunluğa tabidir ve bazı ülkelerde kullanılamaz.

MERKEZ OFİSİ

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi
4. Cad. No:1 34775
Ümraniye/ İSTANBUL

T 0 (850) 277 0 277

F 0 (216) 415 23 69

E info@penta.com.tr

W 0 (850) 277 0 277 (WhatsApp)

BİZİ TAKİP EDİN